Lomaosake

Osaston jäsenillä on mahdollisuus käyttää Levillä sijaitsevaa lomaosaketta. Lomaosakkeen voit varata itsellesi käyttövuorot osiosta. Tietoja mökistä voi lukea Kuvaus-osiosta.

Varaus on sitova kuutta viikkoa ennen vuoron alkua. Osakkeen vuokra on 130€ / viikko osaston 019 jäsenille. Sähköliiton alaisille muiden osastojen jäsenille vuokra on 300€ / viikko. Petivaatteet ja pyyhkeet tuodaan itse ja siivotaan paikat lähtiessä. Vaihtopäivä Lauantai klo 12.00. Kuvia voi katsoa galleriasta ja ajo-ohjeet löytyy myös sivuilta.

Sinulla on mahdollisuus tilata lähtösiivous sähköpostilla katja@neljantuulen.fi, jolloin lähtösiivouksesta ei tarvitse itse huolehtia. Siivouspalvelua käytettäessä lähtöaika on lähtöpäivänä klo 9, jotta siivoukselle jää riittävästi aikaa. Siivouksen hinta on 110€. Siivous tilataan itse, VIIMEISTÄÄN SAAPUMISPÄIVÄNÄ, ja maksetaan itse huoltoyhtiölle.

Huoltoyhtiön (Neljän tuulen siivous ja rakennus (NT)) puhelinnumero on 044 211 9779. Tähän numeroon voi soittaa akuuteissa tilanteissa, esim. jos on ongelmia sähköjen, lämmityksen tai veden kanssa. NT päivystää hätätilanteissa ja oven aukaisuja varten. Oven aukaisu päivystyksen kautta maksaa kellon ajasta riippuen 50€ tai 100€, ja sen maksaa asiakas.