Lomaosakkeen varaus

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

- Lomaosakkeen varaukset lähetetään sähköpostiin osasto019.sahkoliitto@gmail.com joten olkaa kärsivällisiä vastauksen suhteen (emme tee tätä kuitenkaan päätyöksemme) mikäli alkaa mennä enemmän aikaa tai on muuten joku hätähomma yhteyttä voi ottaa toimihenkilöihin.

- Onnistuneesta varauksesta ilmoitetaan, samoiten mikäli vuoro on jo varattu, sähköpostitse.

- Varaus on sitova kuutta viikkoa ennen vuoron alkua.

- Osakkeen vuokra on 130€ / viikko osaston jäsenille. Sähköliittolaisille, muille kuin 019 jäsenille, viikko maksaa 300€.

- Petivaatteet ja pyyhkeet tuodaan itse.

- Vaihtopäivä Lauantai klo 12.00. Kuvia voi katsoa galleriasta ja ajo-ohjeet löytyy myös sivuilta.

- Siivotaan paikat lähtiessä, siistitään koko mökki. (esim imuroidaan yläkerta vaikka ei olisi käytettykkään)

- Tiskejä ei jätetä koneeseen.

- Ei eläimiä.

- Mikäli mökin kunnosta on huomattaumista, kirjoittakaa asiasta päiväkirjaan, ja jos on ihan päin prenkkalaa mökin kunto tullessa ilmoittakaa asiasta huoltoyhtiölle, joka on Neljän tuulen siivous ja rakennus (NT). NT:n asiakaspalvelun numero 044 2119779. NT päivystää oven avausta varten 24h, muita tapauksia varten klo 8-24 (esim. ongelmia sähköjen/lämmityksen toiminnassa tai veden kulussa)

- Mikäli siivous palveluita joudutaan tilaamaan mökin jäätyä huonoon kuntoon vuokralaisen jäljiltä on mökin vuokrannut velvollinen maksamaan siivouksesta aiheutuneet kulut. Tällöin siivous maksaa tuplahinnan.

- Lomarengas huollolta voi myös tilata lähtösiivouksen hintaan 110€, mikäli vuokralainen näin haluaa. tämä on vuokralaisen itse tilattava sähköpostilla (katja@neljantuulen.fi). Lähtösiivous on tilattava viimeistään saapumispäivänä. Laskun maksaa vuokralainen itse. Siivouspalvelua käytettäessä lähtöaika on klo 9.00.